loading...
barcafanclub-سایت هواداران بارسلونا
امیرحسین بازدید : 6 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (2)
مسی در این بازی دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند

من بدون درد بازی کردم ، بسیار خوشحالم که توانستم به میادین بازگردم.در تمرینات احساس فوق العاده ای داشتم و قدم به قدم بهتر میشوم.

بارسا نیوز

بازی مقابل اتلتیکو : ما با کادر پزشکی و تاتا صحبت میکنیم تا ببینیم تصمیم آنها چیست.من همیشه میخوام بازی کنم و به تیم کمک کنم.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الکسی سانچز در تاریخ 1392/10/20 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکسایت عالی داریشکلک
پاسخ : مرسی داداش

این نظر توسط حسین در تاریخ 1392/10/19 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

انقد خوش حالم که مسی به میادین بازگشته امید وارم با الکتیکو هم بدرخشه
پاسخ : بله مسی بازم میدرخشه.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت هواداران باشکاه بارسلونا خوش امدید.در این سایت اخبار تیم بارسلونا را برای شما به نمایش میگذاریم.و اگر میخوای بیای به وبلاگ و نظر ندی همین الان ترک کن این وبلاگ.با تشکر مدیر امیرحسین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 3,138
  • کدهای اختصاصی

    Varzesh3.com ورزش سه

    Online User

    ابزار امتیاز دهی